0 comments

Fostul şef de marketing de la OnePlus se alătură HMD Global; Adam Ferguson are experienţă la Nestle şi Unilever – Mobilissimo.ro

by on 20 mai 2020
 

HMDnu a reuşit să ducă brandul Nokia unde şi-a propus în ultima vreme, aşa că face recrutări. Tocmai l-a cooptat pe fostul şef de marketing OnePlus Europa, Adam Ferguson, care va avea rolul de Head of Product Marketing la HMD Global.

Ferguson are experienţă în acest domeniu, având în CV colaborări cu operatorul britanic EE, dar şi cu Nestle şi Unilever, pe partea de marketing. El se va ocupa acum cu strategia de marketing pentru toate telefoanele Nokia. Va fi subordonat direct al noului Chief Marketing Officer HMD, Stephen Taylor, care s-a alăturat companiei chiar luna trecută.

Taylor vine de la Samsung Electronics Europe şi a fost şi CMO la PayPal. Toate aceste schimbări de la HMD vor aduce şi modificări de strategie pentru companie. Iată ce a declarat Adam Ferguson odată cu noua poziţie primită:

“Ca împătimit al telefoanelor mobile, sunt încântat să mă alături HMD Global, “casa” telefoanelor Nokia. Nu sunt multe terminale care captivează publicul şi aduc aţâţat loialitate că telefoanele Nokia. Aştept cu nerăbdare să confirm această moştenire şi să ajut fanii brandului să obţină ceea ce se aşteaptă: cel mai bun şi calitativ design şi cea mai nouă tehnologie la preţ accesibil.”

Ferguson vine într-un moment prost pentru HMD, care a suferit o scădere de livrări în trimestrul întâi din 2020. Abia a ajuns la 10 milioane de unităţi, din către grosul au fost feature phone-uri. Doar 1.7 milioane de smartphone-uri Nokia au fost vândute în primele 3 luni din an. Sa vedem dacă Adam va face diferența…

Nu de marketing ar fi nevoie ci de produse inspirate. 

Citeste stirea completa