0 comments

Initiativele de digitalizare Moldcell discutate pe larg la Barcelona in cadrul Mobile World Congress 2019 – protv.md

by on 13 martie 2019
 


Anul acesta, Mobile World Congress s-a desfăşurat sub sloganul “Conectivitate Inteligentă”, iar subiecte precum Conectivitatea, Inteligenţa Artificială, Industria 4.0, Conţinut captivant, Inovare Disruptivă, Sănătatea digitală, Încrederea digitală, tendinţele de viitor, au fost printre temele de bază. 

În acest an, Moldcell a fost invitat să participe la Mobile World Congress 2019 pentru a vorbi despre parcursul său digital şi succesul produselor şi serviciilor sale digitale la conferinţa de presă susţinută de Lifecell în data de 27 februarie 2019.Moldcell are o abordare vizionară pentru a deveni un operator digital, motiv pentru care compania a lansat o serie de aplicaţii proprii, iar aplicaţiile Lifebox şi BiP, dezvoltate de

Lifecell, s-au dovedit a fi cele mai de succes.BiP este o aplicaţie ce permite abonaţilor Moldcell să sune în Moldova la tarife locale de oriunde în lume, indiferent dacă persoana apelată are sau nu aplicaţia instalată. “Platforma de comunicare BiP a schimbat regulile jocului în industria telecomunicaţiilor şi, în special, în Moldova, ţara în care mai mult de un milion de persoane trăiesc şi lucrează în străinătate şi trebuie să fie conectaţi cu cei apropiaţi care au rămas acasă”, a spus Barkin Secen, Director Executiv Moldcell, la conferinţa de presă a Mobile World Congress 2019 din Barcelona.

Lifebox este o aplicaţie cloud ce permite abonaţilor Moldcell să stocheze fotografii, videoclipuri şi alte fişiere, la tarife foarte accesibile: spaţiu de stocare gratuit de 5 GB la instalarea aplicaţiei şi 500 GB pentru stocare stocare la 30 lei / lună sau doar 15 lei lunar pentru utilizatorii Abonament YOU Premium.Preşedintele LifeCell, Kaan Terzioglu, care a vorbit despre progresul realizat de Lifecell în ultimul an, a declarat: “Moldcell a ales Lifecell pentru a-şi extinde serviciile digitale curente în 2017.

Parteneriatul cu Moldcell este primul din multe exporturi digitale pe care Lifecell le-a realizat până acum. Datorită acestui parteneriat, Moldcell a înregistrat o creştere digitală cu ajutorul serviciilor digitale oferite de Lifecell, în calitate de operator digital care contribuie la economia digitală din ţara sa.”

Din perspectivă globală, continuând cele menţionate, Terzioglu a spus: “Aşa cum Industria 4.0 se apropie, operatorii de telecomunicaţii au potenţialul de a stimula transformarea unor industrii precum sănătatea, divertismentul, educaţia şi transportul.

Operatorii trebuie să ofere servicii de care clienţii au nevoie într-adevăr. În caz contrar, vor rămâne blocaţi la etapa de a fi doar furnizori de infrastructură.”Ca să fii “conectat inteligent” şi, prin urmare, în pas cu tendinţele Mobile World Congress 2019, află mai multe despre serviciile digitale Moldcell, precum şi cele mai avantajoase oferte de primăvară, pe www.moldcell.md. 

*Acest articol este un produs comercial.


Citeste mai multe despre:

,

Citeste stirea completa