0 comments

Xiaomi a folosit o reclamă Apple din greșeală pentru a promova clona sa de Memoji, Mimoji – Mobilissimo.ro

by on 7 iulie 2019
 

Xiaomi a avut reputația lovită în ultimele săptămâni, după ce a utilizat muncă unui artist fără să îi ceară permisiunea și a creat și un set de Emoji-uri AR, copiat după Apple Memoji. Acum acel Mimoji este promovat… cu o reclamă Apple.

Lucrurile devin deja ridicole, iar recent am aflat că Xiaomi îi da în judecată pe cei care îi acuză de copiere. Avatarurile și modul de funcționare pentru Mimoji sunt leit Apple Memoji și acum până și spotul său promoțional e la fel. Un utilizator Weibo a descoperit că Xiaomi a integrat o reclamă Apple pe pagină de produs a companiei, pentru a promova noul telefon Xiaomi Mi CC9.

Xiaomi a folosit o reclamă Apple din greșeală pentru a promova clona sa de Memoji, Mimoji

Telefonul era promovat pe site-urile de e-commerce JD.com și Suning și în loc să folosească o reclamă proprie, Xiaomi a folosit un spot în care o versiune Memoji a rapperului Khalid cântă o piesă. Evident compania chineză a reacționat, iar managerul de PR a declarat că un angajat a urcat pe web conținutul greșit.

Aș vrea să va amintesc și că Xiaomi a fost poreclită

Totul a fost evident scos de pe web. Aș vrea să va amintesc și că Xiaomi a fost poreclită “Apple al Chinei” și că CEO-ul sau și-a modelat imaginea după Steve Jobs, inclusiv cu acel pulover pe gât. Compania se află pe locul 4 în topul producătorilor de telefoane și nu prea pare să îi pese că își strică imaginea prin aceste copieri. În general China e des asociata cu produsele copiate, deşi încearcă să scape de stereotipurile de gen.

Recent Xiaomi a folosit munca unui artist pentru a își promova produsele, deși acea instalație artistică fusese creață pentru o campanie LG.

Citeste stirea completa